hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان شرقی| برخورد جدی با سودجویان انتشار قطع درختان در فضای مجازی

آذربایجان شرقی| برخورد جدی با سودجویان انتشار قطع درختان در فضای مجازی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: موردی درباره قطع درختان ارسباران در فضای مجازی انتشاریافته که باید به‌صورت جدی به این مسئله رسیدگی شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا پورمحمدی گفت: موضوع قطع درختان جنگلی ارسباران از شش ماه قبل در فضای مجازی انتشار یافت که با قاطعیت و به‌صورت جدی تلاش کردیم با ارائه سازوکار و بخش‌نامه‌های مربوطه مسئله پیگیری شود. او گفت: نبود درخت در جنگل باعث می‌شود سیل که اتفاق می‌افتد و تمام مراتع و جنگل‌ها از بین بروند.

پورمحمدی افزود: خواستار برخورد جدی با این‌گونه افراد هستیم و از دادستان محترم، بخشداران، فرمانداران، نیروی انتظامی خواسته‌ایم تا به جدی با این مسئله برخورد شود. او گفت: حتی افرادی که درختان را هرس و یا برش می‌دهند و یا درختانی که بریده می‌شوند برای کار در صنعت چوب نیز کنترل می‌شوند و باید مجوز این کار را داشته باشند. استاندار گفت: اتوبوسی توسط سازمان جهاد کشاورزی تهیه‌شده برای افرادی که علاقه‌مند هستند بدانند در جنگل‌های ارسباران چه اتفاقی افتاده و ما حاضریم خبرنگاران را به این مکان‌ها ببریم تا از نزدیک شاهد این مسئله که چه اتفاقی برای محیط زیستمان افتاده باشند. او ادامه داد: اگر درختی بریده‌شده باشد و مسئولان مربوطه کوتاهی کنند و به این مسئله رسیدگی نکنند و در کار خود قصور و کوتاهی کرده باشند نیز برخورد جدی می‌شود. پورمحمدی گفت: یک عده افراد هم هستند که می‌خواهند حاشیه ایجاد کنند و نمی‌دانند که این درختان که از مسیر آذربایجان غربی، ماکو که از مسیر استان ما می‌گذرند درختان قلمه هستند یا درختان ارسباران و برای افراد سودجو که در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند نیز برخورد قانونی شده و جلوی این‌گونه افراد گرفته می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد